HTML

Ha én egyszer...

Mindennapok, vélemények

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Mert kincs!

szobbal 2011.05.24. 16:32

Helló, Halló Elektor Kalandor! :)

Karácsonykor kicsit furán viselkedett a gép kikapcsolt állandóan... És akkor gondoltam megnézem a tápot és lám probléma felismerve!

Volt ijedtség rendesen! Alaplapon is meglátszott! Még jó hogy volt itthon másik nem kellet nélkülözni a meleg szobában való világismeretet.
Gondoltam majd megjavítom. El telt egy kis idő.
Konkrétan 5 kerek hónap.
Ma végre beszereztem a hozzávalókat:
1. 19-20 eres tápcsatlakozó
2. Zsugorcső
3. Kis kábelkötegelő.
4. Szerszámok a műhelyből

Íme a munkálatok nyugodt tempóba nem kapkodva mindenre odafigyelve, egy, másfél óra!

 

Félkész állapot!

 

És a kész állapot!

Nemsokára tesztelem, és minden kiderül. És remélem én is derülni fogok!
Nem nagy dolog, de egy ilyenért nem fogok kidobni a jó tápot!
A hibát is valószínűleg magamnak köszönhetem a szétszedés, takarítás utáni alapos átnézés kihagyása miatt! Még szerencse hogy ennyivel megúsztam!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szobbal.blog.hu/api/trackback/id/tr402929144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása