HTML

Ha én egyszer...

Mindennapok, vélemények

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Svung

szobbal 2011.05.03. 17:45

Érdekes kifejezés, főleg a mai napra.

Egyrészt rohan az időjárás aminek gondolom senki nem örül. Hol meleg hol hideg, hol eső széllel. Na ezt a tempót máshol nem igazán érezni. Mivel én itt nem reklámozok semmit így csak utalhatok rá.

A Fenyőfás ABC. Na igen sok terméken 2 árcímke ki tudja melyiket húzzák le a kasszánál. A másik meg és itt visszatérve a Svung szócskára. Azaz lendület. Na ez az amit ebben a boltban nem igazán használnék. Nem akarok én megbántani senkit az ég adta világon. De én mint jóhiszemű vásárló, bemegyek, hogy megvegyem a reggeli harapnivalót. Ezt kiválasztom 5 perc alatt, mert nem idő. És most jön a neheze. 5-6 pénztár van ebből vagy 1 vagy 2 megy mindig, mint ma is. Na de kérem! 3 zsömlével 10dkg felvágottal (már csak a hecc kedvéért meg a kíváncsiság) 25-30 percig sorban állni??? Nem voltunk sokan max. 20 vásárló. Kérdem én? Akkor mért nem vesznek fel +1-2 embert, hogy lendületesebb legyen a vásárlás. Nem csak nekünk lenne jobb, hanem nekik is mert akkor esetleg visszatérnék 1-1 termék miatt. De így?! Komolyan mondom úgy éreztem magam, mint aki Karácsony előtt bevásárol a Madaras Hipermarketben! VICC!
Nem messze van 1 konkurens ABC (fordítva olvasd az ABC-t :) ) Észre se veszem és fizetek pontosan gyorsan és a megfelelő összeget. Ez lenne a megfelelő kiszolgálás szerintem.

Szóval Fenyőfások! Fel a fejjel, van jövő csak el kell érni, hogy többen legyetek és akkor nem lesz bosszankodás és vásárlóvesztés!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szobbal.blog.hu/api/trackback/id/tr462874961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása