HTML

Ha én egyszer...

Mindennapok, vélemények

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Nos a kezdetek...

szobbal 2011.05.01. 21:29

Hát mint sok mindenhez, ehhez is kedvet kaptam.
Én vagyok a legkíváncsibb arra, hogy ez hogyan folytatódik és meddig tart :)

Szóval lesznek napok mikor írok és lesznek napok mikor nem.
Kedv, hozzáállás és időtől függően.

Egyszer valahol elkezdtem ezt de elvesztem az éterben, remélem idén magamra találok és sok színes témával gazdagítom majd mások napjait.

A mai napról csak annyit hogy Boldog Anyák napját!
No és igen a Május 1! Kiben mit ébreszt :)
Kollégával el tudjuk hülyéskedni elvagyunk meg már az én korosztályom másképp fogja fel ezt a dolgot. De szoktuk hallgatni az idősebb korosztályt ez hogyan zajlott annak idején, főleg a melóhely által szervezett majálisokon azaz május elsején :) A munkahelyemen találtunk is a kommunizmus idejéből származó régi táblákat, újságokat, munkahelyi hírlapokat.
Erről is egyszer írok. Ma már némely idősebb kolléga is mulat azokon a dolgokon :)


És itt szögezném le hogy senkinek a pártját nem fogom! :)

Nos gyűjtöm az ihleteket és és jövök vissza.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szobbal.blog.hu/api/trackback/id/tr972870301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása